Kuvaus
Toro Workman UTX on suoraviivainen nelivetoinen työajoneuvo, joka on rakennettu vastaamaan vaikeimpiin haasteisiin suorituskyvystä tinkimättä. Tehokkaan 3-sylinterisen 25 hv Yanmar-dieselmoottorin ja kätevän ohjaustehostimen ansiosta pääset melkein minne tahansa kaikkina vuodenaikoina. Varustettu ROPS:lla, etuvaloilla, ohjaustehostimella, diff-lukolla sekä edessä että takana. Yksilöllisesti riippumaton etu- ja takajousitus, CVT-vaihteisto ja turverenkaat. Kantavuus 545 kg.
Toro Workman UTX:n teho riittää vaativimpiinkin tehtäviin, kuten lumihankien läpi auraamiseen, menettämättä kuitenkaan nopeudensäätöä tai melutasoa työskenneltäessä herkillä alueilla. Riman nostamiseksi entisestään Workman UTX on varustettu integroidulla auran vetokoukulla, ohjaustehostimella, vilkuilla, jarruvaloilla ja äänenvaimentimella sekä kestävällä uretaanipintaisella rungolla.
Kaupallisten standardien kestävyys
Toro Workman UTX:ssä on vankka ja kestävä teräsrunko, johon on integroitu auran kiinnitys, ja siinä on lisävarusteena neliveto. Etu- ja taka-akselin tasauspyörästön lukitusten sekä raskaiden iskunvaimentimien ja holkkien ansiosta Workman UTX:llä ei ole haasteita, joista se ei selviäisi.
Mikään työ ei ole liian suuri Toro Workman UTX:lle.
907 kg:n vetokapasiteetin, 25 % suuremman kuormakapasiteetin kuin kilpailijoilla ja kahden vakiomallisen 5 cm:n vastaanottimen (edessä ja takana) ansiosta Workman UTX selviytyy kaikista töistä.
Mukavuus koko päivän ja koko vuodenajan
Valitse lisävarusteena mukava ohjaamo, jossa on koko sään mukainen ilmastointi.
Monipuolinen suorituskyky
Toro Workman UTX on rakennettu toimimaan monenlaisissa ympäristöissä. Siinä on vakiona LED-ajovalot, -vilkut, -varoitus- ja -jarruvalot, ja se on suunniteltu lumi- ja jääolosuhteisiin, mikä tekee siitä tehokkaan ympärivuotisen ajoneuvon.
Tarkka ohjaus
Patentoidun järjestelmän avulla voit käyttää juuri oikean voiman työtehtävään, riippumatta halutusta ajonopeudesta. Tämä voi tarkoittaa alhaisempia kierroslukuja, mikä johtaa pienempään polttoaineenkulutukseen ja alhaisempaan melutasoon. Vaihtoehtoisesti korkeampi kierrosluku lisää tehoa lumen auraamiseen tai raskaiden kuormien kuormaamiseen.